Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Przeglądaj zasoby
  Contact Us

Grupa docelowa

  • Handlowcy (sprzedaż B2B)

Liczba uczestników

8 - 12

Czas trwania

2 dni

Sprzedaż & Obsługa klienta
  • Szkolenie na sali
  • Wirtualne szkolenie

W XXI wieku gdy relacje z klientami są mocno zdigitalizowane, coraz trudniej jest dotrzeć do nowych klientów. Dlatego organizacje skupiają się na działaniach związanych z aktywnym poszukiwaniem klientów.

Taki rodzaj aktywności wymaga cierpliwości i wytrwałości. Trzeba być przygotowanym na dużą liczbę odmów ale także długi czas oczekiwania na sprzedaż a także szybką reakcję. Sztuka polega na znajomości idealnych zachowań, które mają wpływ na wiele osób w organizacji aby domknąć proces i zawrzeć umowę.

Kurs ma na celu uświadomienie sprzedawcom w jaki sposób organizacje podejmują decyzje zakupowe, tak aby móc budować zwycięskie strategie. Omawiamy zarówno procesy jak i związane z nimi cele sprzedażowe, działania i skuteczne zachowani aby handlowcy częściej odnosili sukcesy.

Research-based acquisitionPodczas szkolenia uczestnicy poznają proces zakupu oraz jego poszczególne etapy oraz idealne zachowania, które zwiększają szanse na podpisanie umowy sprzedaży. Dowiadują się także, że wiele osób w organizacjach jest zaangażowanych formalnie lub mniej, w proces podejmowania decyzji i do tych osób handlowcy również muszą się zwrócić. Uczestnicy krok po kroku poznają praktyczny proces, który gwarantuje olbrzymie prawdopodobieństwo sukcesu podczas spotkania kiedy to mogą wykazać swoją wiarygodność, zdobyć zaufanie i przedstawić ofertę.

Cele szkolenia

  • zrozumieć etapy cyklu zakupowego
  • identyfikować osoby decyzyjne, odkrywać ich motywy i dostosować prezentację do nich
  • przeprowadzać badania potrzeb, również tych ukrytych
  • projektować zwycięskie strategie i pisać robiące wrażenie maile
  • przygotowywać się do rozmów telefonicznych
  • budować zaufanie klientów

Tematy

  • 3 powody odmowy
  • cykl zakupowy – kiedy ludzie kupują
  • jednostki decyzyjne
  • proces nabywania oparty na badaniach
  • kanały komunikacji i ich zastosowanie
  • projektowanie strategii
  • umawianie spotkań
  • ćwiczenia sytuacyjne i/lub symulacje rozmowy z klientem

Potrzebujesz pomocy z Pozyskiwanie klientów poprzez badania?

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania

Related articles