Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Przeglądaj zasoby
  Contact Us

Grupa docelowa

  • Handlowcy
  • Kierownicy i pracownicy zajmujący się klientami wewnętrznymi / zewnętrznym

Liczba uczestników

12 - 15

Czas trwania

1 dzień

Sprzedaż & Obsługa klienta
  • Szkolenie na sali
  • Wirtualne szkolenie

OD PEWNEGO CZASU, NA KAŻDYM STANOWISKU WYMAGA SIĘ ODPOWIEDNIEGO PODEJŚCIA DO SPRZEDAŻY. Trudno już znaleźć stanowiska, które tak, czy inaczej nie polegają na interakcji z odbiorcami. Zarówno bezpośredni, jak i pośredni kontakt z klientem zawsze wiąże się zaś z możliwością sprzedaży. W jaki sposób dostrzegać takie potencjalne sytuacje sprzedażowe? Jakiego rodzaju sytuacje sprzedażowe są elementem działań twoich lub twoich współpracowników? I jak postępować w takich sytuacjach? W jaki sposób wykorzystywać istniejące lub kreować nowe możliwości sprzedaży?

KURS DOTYCZĄCY PODEJŚCIA DO SPRZEDAŻY kierowany jest do wszystkich, którzy obecnie lub w przyszłości mogą mieć kontakt z odbiorcami. Uczestnicy poznają zasady sprzedaży oraz procesem sprzedażowym opierającym się na najbardziej aktualnych koncepcjach teoretycznych w tej dziedzinie.

Principles of sales

KURS POZWALA RÓWNIEŻ ZDOBYĆ WIEDZĘ na temat różnorodnych oczekiwań odbiorców. Umożliwia zrozumienie sposobów rozpoznawania ukrytych potrzeb oraz zapewnia metody, które powinno się stosować w celu przekraczania oczekiwań odbiorców. Uczestnicy poznają założenia teoretyczne oraz praktyczne zastosowania modelu sprzedaży sytuacyjnej Develor.

Cele szkolenia

  • świadoma komunikacja z potencjalnymi lub obecnymi klientami dzięki lepszemu zrozumieniu oczekiwań i potrzeb klientów oraz dzięki bardziej systematycznemu myśleniu o potencjale klienta

Tematy

  • Przyczyny i motywy zakupu
  • Warunki zakupu
  • Momenty prawdy – przekraczające oczekiwania klientów
  • Ramy sprzedaży sytuacyjnej
  • Projekt procesu sprzedaży

Potrzebujesz pomocy z Podstawy sprzedaży?

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania

Related articles