Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

Pokaż kontakty
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
Przeglądaj zasoby
  Kontakt

Grupa docelowa

  • Liderzy

Liczba uczestników

8 - 12

Czas trwania

2 dni

  • Szkolenie na sali
  • Wirtualne szkolenie

Jednak w większości przypadków, techniki oceny są niepotrzebnym obciążeniem dla pracodawców. Słysząc ‘ocena wyników pracownika’ wielu z nich czuje się niekomfortowo a wielu menagerów uważa ten proces za zło koniecznie, nie traktując go jako integralną część swojej pracy. Takie podejście może tylko pogorszyć dyskusję oceniającą wyniki.

Kurs ma na celu zmianę negatywnego nastawienia do procesu oceny wyników pracowników poprzez zbadanie wpływu wzrostu wydajności.

Performance appraisal

Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z kryteriami funkcjonującego systemu oceny wyników. Nabywają właściwe zachowania kierownicze na niektórych etapach oceny. Nauczą się jak ustalać właściwe i dostosowane cele i KPI dla swoich podwładnych, będą także umieli obserwować wyniki i przekazywać feedback na temat ich rozwoju.

Cele szkolenia

  • wyznaczanie odpowiednich, inspirujących celów
  • określanie kluczowych wskaźników wydajności, kompetencji i indywidualnych celów rozwojowych
  • udzielanie feedbacku
  • eliminacja błędów w obserwacji i ocenie
  • prowadzenie świadomych dyskusji na temat wyznaczania celów
  • poprawa wydajności i rozwój ludzi

Tematy

  • Korzyści i cele oceny wyników
  • Pułapki i błędy
  • Cykl oceny wyników
  • Metodologia ustalania celów
  • Obserwacja wydajności
  • Zasady przekazywania informacji zwrotnych
  • Prowadzenie dyskusji dot. oceny wyników

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania