Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

Pokaż kontakty
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
Przeglądaj zasoby
  Kontakt

Grupa docelowa

  • Handlowcy
  • Managerowie

Liczba uczestników

8 - 12

Czas trwania

2 dni

Sprzedaż & Obsługa klienta
  • Szkolenie na sali
  • Wirtualne szkolenie

Jako klienci oczekujemy indywidualnej obsługi, która będzie odpowiadała naszym potrzebom i oczekiwaniom. Chcemy być traktowani uczciwie i z szacunkiem podczas zakupu lub w trakcie rozwiązywania ewentualnych problemów i czuć się uznanym nawet jeśli nie mamy racji. Wszystkie te oczekiwania, szczególnie podczas rozpatrywania reklamacji są dość trudne dla pracowników. Wymagają wysokiego poziomu samokontroli, pewności siebie.

Szkolenie pokazuje właściwe podejście i pomaga rozwinąć doskonałe umiejętności komunikacyjne aby pomóc personelowi w obsłudze klienta. Kurs zapoznaje uczestników z różnymi elementami wpływającymi na satysfakcję klienta i określa ich wymagania. Uczestnicy poznają koncepcję przekraczania oczekiwań klienta co w końcowym rezultacie zwiększy jego satysfakcję.

Customer care & Complaint handling

Podczas szkolenia uczestnicy poznają różne poziomy zaangażowania klientów oraz hierarchię ich potrzeb w odniesieniu do momentów prawdy. Zrozumieją naturę reklamacji i wpływ jej skutecznego rozpatrywania na lojalność klientów. Nauczą się techniki 6-etapowego procesu rozpatrywania reklamacji i przećwiczą jej wdrożenie aby zapewnić lepszą kulturę obsługi i zadowolenie klienta.

Cele szkolenia

  • rozumienie podstawowego pojęcia obsługi klienta
  • zdefiniowanie Momentów Prawdy
  • odpowiednia reakcja na krytyczne momenty prawdy
  • budowanie zaangażowania i lojalność klientów
  • zrozumienie dlaczego ludzie narzekają i czego szukają
  • stosowanie procesu rozpatrywania reklamacji

Tematy

  • elementy zadowolenia klienta
  • zaangażowanie klienta
  • przekraczanie oczekiwań klienta
  • model asertywności
  • proces rozpatrywania reklamacji

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania