Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Przeglądaj zasoby
  Contact Us

Grupa docelowa

Liczba uczestników

Czas trwania

Mapowanie podróży pracownika to ustrukturyzowany proces wizualnego opisu całego doświadczenia pracownika na wszystkich etapach między kandydatem lub pracownikiem a organizacją. Podróż to całościowy obraz doświadczeń, które pracownik / kandydat przechodzi od świadomości niezadowolenia z obecnej pracy do opuszczenia nowej firmy.

Nasz sposób mapowania podróży pracowników skupia się na doświadczeniu, jakie kandydat / pracownik chciałby otrzymać od organizacji oraz na tym, co organizacja chce zapewnić potencjalnemu i istniejącemu – pracownikowi.

Z pomocą podróży możemy łatwo ocenić i usprawnić bieżące działanie z perspektywy cyklu życia pracownika. Podczas projektu odpowiadamy na pytanie „Czy nasze procesy i praktyki związane z ludźmi są atrakcyjne i angażujące?”

Pierwsza faza skupia się na ocenie stanu „tak jak jest” z uczciwą i prostą oceną doświadczenia pracowników. Tutaj śledzimy 4-4 etapy podróży kandydata i pracownika. Druga faza to stworzenie stanu „być”, ze wszystkimi quick winami i projektami strategicznymi, które mają być dostarczone, aby zapewnić pracownikom wciągające doświadczenie.

Jak w każdym projekcie doradczym, realizacja robi różnicę. Potrafimy stworzyć świetne pomysły lub sprawić, by nasza propozycja wartości dla pracowników stała się wyjątkową rzeczywistością dla każdego, kto pracuje lub będzie pracował dla naszej organizacji

Trwanie

  • 4-6 tygodni na mapowanie podróży (jeśli prfile pracowników i propozycja wartości dla pracowników są dostępne)
  • 8-12 tygodni na mapowanie podróży (jeśli nie odbył się poprzedni projekt Employer Branding)
  • 3-6 miesięcy na wsparcie wdrożeniowe (opcjonalnie)

Pracujemy zwinnie, nie marnujemy czasu na bezużyte działania. Cały projekt to 3-10 dni warsztatów z udziałem przedstawicieli firmy.

Mamy ustandaryzowany i przetestowany proces mapowania podróży pracowników, który zawsze w pełni dostosowujemy do specyfiki firmy.

Koncentrujemy się na działalności wewnętrznej i zewnętrznej, MPP napędza nie tylko działania rekrutacyjne (przyciąganie talentów), ale także zatrzymanie i zaangażowanie istniejącego personelu.

Oszczędzamy koszty i zwiększamy efektywność marketingu rekrutacyjnego. Jesteśmy w stanie ponownie wykorzystać wyniki projektu w innych jednostkach firmy lub rozszerzyć zakres projektu na inne lokalizacje i kraje.

Potrzebujesz pomocy z Mapa podróży pracownika?

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania