Moglibyśmy pomyśleć, że każdy może sprzedawać. Niezależnie od tego, czy jesteśmy klientem, czy handlowcem, zdajemy sobie sprawę z zadań sprzedawcy. Ale czy naprawdę wiemy, co sprawia, że sprzedawca jest naprawdę skuteczny i skuteczny? Kurs uczy, jak zwiększyć wyniki sprzedaży poprzez poprawę naszego nastawienia, umiejętności i zachowań opartych na energiach kolorów Insights.
Podczas kursu oprócz podstawowych teorii, uczestnicy przygotowują przypadki dla dwóch swoich klientów w macierzy klientów Develor oraz strategie, które mogą wdrożyć natychmiast po kursie.

Podczas programu badamy proces sprzedaży w oparciu o model sprzedaży Develor i badamy, jak być bardziej efektywnym, wykorzystując nasze mocne strony i rozszerzone wykorzystanie energii kolorów Insights. Odkrywamy również zachowania i strategie wymagane do odniesienia sukcesu w sprzedaży przez pryzmat preferencji sprzedawców.
Uczestnicy nauczą się również stosować podstawowe zasady Insights w kontekście sprzedaży; jak rozpoznawać i rozpoznawać dominujące energie kolorów klientów oraz jak dostosowywać się do nich i wywierać na nie wpływ na różnych etapach sprzedaży. Uczestnicy będą również mieli okazję przećwiczyć i dalej rozwijać swoją wiedzę Insights w procesie sprzedaży poprzez indywidualne ćwiczenia.
Profil osobisty Insights Discovery i rozdział Efektywna sprzedaż są integralną częścią programu, umożliwiając osobom poznawanie preferowanego stylu sprzedaży i tego, jak będzie się to objawiać na każdym z etapów procesu sprzedaży.
Course objectives
- maksymalizacja efektywności sprzedaży, z wykorzystaniem wszystkich czterech energii kolorów w zależności od stylu i potrzeb klienta oraz sytuacji sprzedażowej
Topics
- Omówienie systemu Insights i energii kolorów
- Cechy i manifestacja czterech energii kolorów w sprzedaży
- Ustalanie celów sprzedażowych
- Zrozumienie klienta
- Rozpoznawanie energii kolorów w działaniu klienta
- Przegląd stylu sprzedaży dostosowany do etapów sprzedaży z przeglądem osobistych praktyk
- Skuteczne strategie komunikacji i sprzedaży dla kolorowych klientów
- Skuteczne propozycje według kolorów
- Wpływanie na zaangażowanie i kupowanie oporu poprzez preferencje
- Plan działania