Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

Pokaż kontakty
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
Przeglądaj zasoby
  Kontakt

Grupa docelowa

  • Managerowie każdego szczebla

Liczba uczestników

8 -12

Czas trwania

2 dni

  • Szkolenie na sali
  • Wirtualne szkolenie

Liderzy są zazwyczaj nominowani na to stanowisko ze względu na uch wydajność. W nowej roli mogą udowodnić swój talent i wysoką jakość pracy w jeszcze trudniejszych sytuacjach. Jednocześnie, ich przełożeni oczekują, że będą wzorem do naśladowania, będą skutecznie rozwiązywali problemy z ludźmi w zespole a także tworzyli przyjazną atmosferę utrzymując niezmiennie wysokie wyniki zespołu.

Program zapewnia nabycie umiejętności niezbędnych do rozwoju sprawnie działającego zespołu, budując zaufanie i silną spójność zespołu, biorąc pod uwagę indywidualne mocne strony każdego członka zespołu. Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu relacjami interpersonalnymi, członkowie zespołu będą mogli bardziej koncertować się na zadaniach i obowiązkach a także współpracować.

Effective team management

Program obejmuje tematy związane z trudnościami, rolami kierowniczymi i narzędziami podczas czterech etapów tworzenia zespołu opracowanego przez Bruce’a Tuckmana. Uczestnicy poznają metody osiągania więzi w zespole i skutecznej współpracy. Pokazujemy także najbardziej efektywne sposoby na podział zadań i motywowanie zespołu tak aby każdy z nich był zadowolony ze swojej roli.

Cele szkolenia

  • stosowanie lepszej komunikacji w zespołach
  • identyfikacja stylów przywództwa i wykorzystywanie ich do badania zaufania w zespole
  • przeprowadzanie zespołu przez różne etapy jego rozwoju
  • ustanowienie spójności zespołu z pomocą nowo poznanych narzędzi przywódczych
  • określenie misji, wizji i celu zespołu
  • określenie roli członków zespołu
  • motywowanie zespołu, tym samym zwiększanie jego wydajności

Tematy

  • mierzenie wydajności zespołu
  • najczęstsze błędy w komunikacji i kryteria skutecznej komunikacji
  • typy autorytetów
  • cztery fazy tworzenia zespołu i metody wywierania wpływu
  • motywacja zespołu
  • narzędzia pomagające w rozwiązywaniu konfliktów
  • role w zespole wg Belbina, sposoby ich rozpoznawania

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania