Close
 Close

Develor International

Show all contacts
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Please, type at least 3 characters in search input to find solutions.
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Please, type at least 3 characters in search input to find resources.
Przeglądaj zasoby
  Contact Us

Grupa docelowa

  • Wszyscy pracownicy

Liczba uczestników

5 - 12

Czas trwania

4 x 120 min

Hybrydowy model operacyjny
  • Wirtualne szkolenie

Dzisiejszy styl pracy zdalnej bardzo różni się od tego, jak pracujemy w biurze. Wiele tradycyjnych metod zarządzania zadaniami i czasem nie sprawdza się w biurze domowym. W warunkach pracy zdalnej potrzebujemy specjalnego podejścia. Elastyczny system, który pomoże nam zwiększyć produktywność w tych warunkach, zapewni wydajność i pomoże uniknąć wypalenia.

Celem szkolenia jest wsparcie uczestników w skutecznym przystosowaniu się do pracy zdalnej przy zachowaniu wymaganego poziomu produktywności oraz zachowaniu równowagi między życiem zawodowym a prywatnym w zdalnym środowisku.

Nasz program oparty jest na metodzie Getting Things Done (GTD) opracowanej przez amerykańskiego autora Davida Allena i dostosowanej do warunków pracy zdalnej. Metoda ta jest niezawodną podstawą do optymalizacji zarządzania zadaniami i czasem w trybie zdalnym. Poprzez życiowe triki, progresywne pomysły i wskazówki dotyczące organizacji pracy zdalnej, takie podejście pomoże zapewnić produktywność, doświadczyć postępu i uzyskać kontrolę nad zdalną rzeczywistością.

Efficient at home

W trakcie programu uczestnicy zapoznają się z 4 kluczowymi zasadami, które pomogą wypracować efektywne podejście do pracy zdalnej. Zapoznają się ze złożonym systemem i rozpoczną jego wdrażanie podczas szkolenia. Będą mogli zreorganizować swoje miejsce pracy, nauczyć się korzystać z narzędzi i technik, które zwiększą ich produktywność i pozwolą odczuwać mniej stresu podczas pracy zdalnej.

Cele szkolenia

  • Zwiększenie świadomości zalet i wyzwań pracy zdalnej
  • Konfiguracja świadomego, efektywnego procesu zarządzania zadaniami i czasem w biurze domowym
  • Zapewnienie efektywności komunikacji i współpracy w pracy zdalnej
  • Praktyczne pomysły na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym podczas pracy w domu

Tematy

  • Zalety i wyzwania pracy zdalnej, zwłaszcza w biurze domowym
  • 4 zasady efektywności w pracy zdalnej
  • Przygotuj, zbierz, przetwórz, zorganizuj – aktywny proces zarządzania zadaniami
  • Regularny przegląd krótkich terminów – nawigacja i motywacja podczas pracy zdalnej
  • Utrzymywanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym w biurze domowym
  • Jak radzić sobie z prokrastynacją i rozproszeniami w biurze domowym
  • Jak pokonać wyzwania związane z komunikacją i współpracą związane z pracą zdalną

Potrzebujesz pomocy z Efektywna praca zdalna?

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania

Related articles