Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

Pokaż kontakty
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
Przeglądaj zasoby
  Kontakt

Grupa docelowa

  • Handlowcy
  • Kierownicy i pracownicy zajmujący się klientami wewnętrznymi / zewnętrznym

Liczba uczestników

8 - 12

Czas trwania

1 dzień

Sprzedaż & Obsługa klienta
  • Szkolenie na sali
  • Wirtualne szkolenie

Badamy rodzaje zaufania, jakie można ustanowić między sprzedawcą a klientem, a następnie w zależności od rodzaju branży i osobowości zostanie opracowana strategia zaufania. W trakcie kursu pracujemy z Trójkątem Relacji DEVELOR, unikalnym narzędziem do określania sposobu, w jaki handlowcy będą budować zaufanie i zwiększać szanse na sfinalizowanie transakcji.

Po ustaleniu strategii uczestnicy przechodzą przez serię technik i ich zastosowań w prawdziwym życiu. Obejmują one sposoby tworzenia korzystnego pierwszego wrażenia i inne techniki zwiększające„ sympatię ”; dostosowywanie zachowania sprzedawcy do klienta zachowania oparte na typologii zachowań zakupowych DDS i 6 sposobach wywierania wpływu według badań dr Cialdiniego. W drugiej części programu skupiamy się na nastawieniu do sprzedaży i jego wpływie na możliwości przekraczania oczekiwań klientów

Trust-based relationship building

Wyjątkowość kursu polega na uświadomieniu sobie, że nie ma jednego sposobu budowania zaufania.

W zależności od branży i strategii sprzedażowej Twojej organizacji, sprzedawcy muszą dostosować swoje sposoby budowania zaufania i wiarygodności.

Indywidualne ćwiczenia sytuacyjne pomagają uczestnikom rozpoznać, jaki rodzaj zaufania preferuje klient, co doprowadzi do pomyślnego wyniku sprzedaży

Tematy

  • Warunki sprzedaży
  • Omówienie procesu sprzedaży
  • Ślad sprzedaży
  • Rodzaje zaufania – trójkąt relacji DEVELORA
  • Postawa Bakkala 6 zasad wywierania wpływu
  • Analogia do sprzedaży i randek Jak zrobić pozytywne pierwsze wrażenie
  • Wskazówki dotyczące polubienia DDS – typologia zachowań klientów

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania