Zamknij
 Zamknij

Develor Polska

Pokaż kontakty
Magazine  

Znaleziono w sekcji usługi i rozwiązania

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać rozwiązanie
Przeszukaj usługi

Znaleziono w zasobach

  • Wpisz 3 pierwsze litery, aby wyszukać w bazie wiedzy
Przeglądaj zasoby
  Kontakt

Grupa docelowa

  • Pracownicy HR

Liczba uczestników

6 - 8

Czas trwania

4 - 6 dni

  • Szkolenie na sali
  • Wirtualne szkolenie

Uczymy jak osiągać zmianę zachowania lub nastawienia wśród odbiorców w sposób zorientowany na praktykę, angażujący uczestników jak i trenerów.

Głównym celem szkolenia jest zmiana nastawienia, a tym samym zaangażowania uczestników w naukę nowych umiejętności. Jak w przypadku każdej zmiany, musimy liczyć się z pewnym oporem i różnymi poziomami gotowości aby go pokonać. Stworzenie środowiska sprzyjającego nauce jest swego rodzaju sztuką. Uczymy jak osiągać zmianę zachowania lub nastawienia wśród odbiorców w sposób zorientowany na praktykę, angażujący uczestników jak i trenerów. Głównym celem szkolenia jest zmiana nastawienia, a tym samym zaangażowania uczestników w naukę nowych umiejętności. Jak w przypadku każdej zmiany, musimy liczyć się z pewnym oporem i różnymi poziomami gotowości aby go pokonać. Stworzenie środowiska sprzyjającego nauce jest swego rodzaju sztuką.

Aby wyposażyć trenerów w umiejętności niezbędne do ćwiczenia tej sztuki, opracowaliśmy program akademii szkoleniowej, w której nasi uczestnicy nauczą się i zaczną stosować techniki prezentacji informacji w niezapomniany sposób. Nauczą się także jak zarządzać uczestnikami szkoleń i angażować ich za pomocą różnych stylów uczenia się i jak tworzyć sprzyjające nauce środowisko.

Każdy element programu koncentruje się na aspekcie pracy trenera, który jest niezbędny do pomyślnego przeprowadzenia szkolenia.

I. PODSTAWY SZKOLENIOWE

Zaczynamy od konceptualnego i praktycznego wprowadzenia do Akademii Szkoleniowej Develor, obejmującej podstawowe informacje na temat czym jest szklenie, jaka powinna być jakość szkolenia, jak można to zmierzyć i co przyczynia się co jego skuteczności. Definiujemy kompetencje, role i obowiązki trenera.

II. METODOLOGIE SZKOLENIOWE

Podczas kursu systematycznie odkrywamy metodologie, które czynią szkolenia efektywne, m.in. metodologie omawiania teorii jak np. interaktywna prezentacja i facylitacja, czy metodologie praktyczne. Wszystkie standardy branżowe dotyczące rozpoczynania i kończenia szkoleń i wykonywania ćwiczeń są praktykowane. Wszystkie ćwiczenia i przykłady są tworzone na podstawie informacji od [firmy].

III. ZARZĄDZANIE ŚRODOWISKIEM NAUCZANIA

Standardy zarządzania uczestnikami oraz wykorzystywania ich różnorodnych postaw i stylów, dają duże możliwości do stosowania ćwiczeń. Nacisk kładziemy także na rozwój grupy poprzez udzielanie informacji zwrotnej.

Cele szkolenia

  • dostarczać efektywne, dobrze zorganizowane i skoncentrowane na przekazaniu informacji szkolenia
  • utrzymywać uwagę uczestników i energię na wysokim poziomie
  • angażować odbiorców i utrzymywać interakcje z nimi
  • radzić sobie z dynamiką grupy i wymagającymi uczestnikami
  • sprawić, że szkolenie jest przyjemne a efekty długotrwałe
  • osiągnąć pożądany efekt końcowy szkolenia

I. Podstawy szkoleń

  • Rola trenera
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Podstawowe metodologie

II. Metodologie szkoleniowe

  • Struktura szkolenia
  • Przygotowanie
  • Utrzymacie uwagi uczestników
  • Efektywne rozpoczęcie
  • Rodzaje i moduły szkoleniowe
  • Przeprowadzanie ćwiczeń

III. Środowisko nauki

  • Rodzaje uczestników i jak sobie z nimi radzić
  • Tworzenie zaangażowania
  • Dynamika zespołu
  • Zarządzanie czasem

Skontaktuj się z nami!

Porozmawiajmy i razem wybierzmy właściwe rozwiązanie. Zostaw swoje dane a skontaktujemy się z tobą.

Powiązane rozwiązania