Zarządzanie czasem i zadaniami

Date: February 14, 2019 Category: ,

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

osoba kontaktowa (required)

E-mail (required)

Temat

Treść wiadomości

Enter the code below:

Najważniejszym kapitałem każdego menedżera, sprzedawcy czy asystenta jest czas. Podstawą tego programu są techniki zarządzania czasem, które wspierają pracowników w osiąganiu wyższej wydajności w momentach najtrudniejszych i najbardziej uciążliwych dla nich w codziennej pracy.

PODCZAS SZKOLENIA UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ jak koncentrować się na zadaniach, co pomoże im skupić się na pracy, wyznaczyć własne cele rozwojowe i zwrócić uwagę na działania związane z umiejętnością zarządzania czasem, technik delegowania oraz pozwalają wprowadzić je wszystkie w życie, by lepiej zarządzać swoją pracą.

SZKOLENIE OBEJMUJE ZAGADNIENIA, które określają co należy robić w pierwszej kolejności i jak zarządzać czasem w sposób skuteczny i efektywny. Dzięki wykorzystaniu arkuszy zarządzania czasem, uczestnik będzie potrafił nadawać sobie priorytety, analizować wykorzystanie własnego czasu, a także nauczy się rozwiązywać i zarządzać swoimi problemami w czasie.

UCZESTNICY POZNAJĄ jak planować i organizować swój czas dla osobistego sukcesu. Nauczą się pracy metodą opartą o GTD, z głębokim zrozumieniem elementów tego wyjątkowego i potężnego narzędzia. Dotychczasowe listy kontrolne oraz terminy nie będą już nudne! Uczestnicy nauczą się jak delegować, ograniczać przerwy i jak wyeliminować sterty dokumentów z biurka, aby uzyskać więcej czasu na realizację zadań każdego dnia.

Tematy

  • Podstawy planowania – podejście do zarządzania czasem
  • Techniki i metody – ranking – planowanie w czasie
  • Pozbywanie się czasochłonnych czynników
  • Jak radzić sobie z odwlekaniem spraw na później
  • Stres jako niszczyciel efektywności
  • Efektywna praca w oparciu o system GTD
  • Fazy procesu pracy GTD
  • Narzędzia do obsługi dokumentacji
  • Jak powiedzieć „nie”
    Indywidualne plany działania i zarządzania czasem

Na koniec programu uczestnicy będą potrafili korzystać z czasu bardziej skutecznie niż dotychczas, dzięki technikom zarządzania czasem i zadaniami, które przyniosą więcej sukcesów oraz wyższe wyniki indywidualne i zespołowe.