Warsztaty kompetencyjne – szyte na miarę

Date: November 7, 2013 Category:

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

osoba kontaktowa (required)

E-mail (required)

Temat

Treść wiadomości

Enter the code below:

managing-remote-teams2

Zdajemy sobie sprawę, że każda organizacja jest inna, każdy zespół ma inne potrzeby i czasami nawet najlepsza modyfikacja istniejącego programu szkoleniowego bywa nie wystarczająca. W takich przypadkach proponujemy „uszyte na miarę” warsztaty dotyczące wybranej kompetencji.

KORZYŚCI

  • dokładne dostosowanie programu do zdiagnozowanych potrzeb organizacji/zespołu
  • specjalnie napisane studia przypadków idealnie odzwierciedlające istniejące procesy w danej firmie
  • doskonalenie wybranych, najistotniejszych zachowań w obszarze danej kompetencji oczekiwanych od pracowników w konkretnej organizacji

SKRÓCONY OPIS WARSZTATU

Każdy warsztat poprzedza dokładne przygotowanie. Możemy bazować na wynikach prowadzonych przez klienta procesów oceny okresowej, Development Centre, czy też innych narzędzi diagnozujących luki kompetencyjne. Tę wiedzę pogłębiamy poprzez wywiady z uczestnikami i sponsorem warsztatu jak również wizytą obserwacyjną trenera w miejscu pracy, gdzie może on przyjrzeć się jak wyglądają zachowania przyszłych uczestników warsztatów w codziennej pracy.

Dopiero na tej podstawie tworzymy program zawierający przede wszystkim zaawansowane case’y biznesowe, które bazują na problemach i sytuacjach z jakimi muszą na co dzień mierzyć się pracownicy danej firmy w obszarze danej kompetencji. Stosujemy zarówno case’y indywidualne jak i grupowe, pracę z dokumentami, prezentacje, scenki menedżerskie i z klientami.
Jedną z największych wartości warsztatów kompetencyjnych jest bieżący feedback , który uczestnicy otrzymują zarówno go od naszych trenerów – ekspertów w dziedzinie obserwacji kompetencji jak i od siebie nawzajem.

Efekty szkoleniowe możemy zmierzyć poprzez organizację mini-sesji Development Centre po kilku miesiącach od zakończenia warsztatu.