Cross Selling

Date: July 4, 2013 Category: ,

Skontaktuj się z nami!

Osoba kontaktowa (wymagane)

E-mail (wymagany)

Temat

Treść wiadomości

Enter the code below:

transactional-cross-selling2

Jak postępować w sytuacji, kiedy odbiorca zwraca się do nas ponieważ chce korzystać z dotychczas używanych produktów, chce złożyć reklamację, bądź zapewnić sobie utrzymanie dla posiadanego sprzętu? Czy tego rodzaju typowe sytuacje związane z obsługą klientów można przekształcić w szanse sprzedażowe? Naturalnie, tak! Ten kurs daje praktyczną odpowiedź, jak to zrobić.

KURS POŚWIĘCONY SPRZEDAŻY KRZYŻOWEJ skupia się na tych jakże częstych sytuacjach. Niezależnie od tego, czy chodzi o transakcję w banku, reklamację w salonie operatora usług telekomunikacyjnych, czy też rutynowy przegląd w serwisie samochodowym, odpowiednie nastawienie i zachowania pozwalają podejmować tego rodzaju szanse.

KURS OMAWIA skuteczne metody sprzedaży oraz komunikowania się z perspektywy odbiorców. Buduje trwały i logiczny proces komunikacji, w trakcie którego następuje stopniowa zmiana nastawienia odbiorcy, niewyrażającego początkowo potrzeby ani chęci nabycia nowego wyrobu lub usługi.

DZIĘKI PRAKTYCZNEMU PODEJŚCIU oraz ćwiczeniom sytuacyjnym uwzględniającym specyfikę odbiorcy uczestnicy zyskują świadomość, w jaki sposób prowadzić odbiorców w kierunku pozwalającym zwiększać obroty oraz – nade wszystko – zadowolenie samego odbiorcy.

Na koniec tego programu, uczestnicy będą w stanie przekształcać typowe sytuacje związane z obsługą klienta w szanse sprzedażowe, podejmować takie szanse i dokonywać sprzedaży krzyżowej dodatkowych produktów zwiększając w ten sposób zadowolenie odbiorców.

Wcześniej ukończone kursy

Zasady sprzedaży

Możliwe kolejne kursy

  • Coaching w miejscu pracy
  • Kursy dotyczące umiejętności negocjacyjnych
  • Poszukiwanie potencjalnych nabywców