Zarządzanie klientami strategicznymi

Date: July 4, 2013 Category: ,

Skontaktuj się z nami!

Osoba kontaktowa (wymagane)

E-mail (wymagany)

Temat

Treść wiadomości

Enter the code below:

strategic-account-management2

Ten kurs buduje świadomość osób zajmujących się bezpośrednią sprzedażą dla innych firm, pozwalającą im zwiększać prawdopodobieństwo pozyskiwania nowych odbiorców bądź poziom współczynnika penetracji obecnych klientów. Uczestnicy mają okazję by niezwłocznie wykorzystać poznaną teorię w praktyce wykorzystując przykład zaczerpnięty z ich codziennej działalności.

NIEZALEŻNIE OD RÓŻNIC między firmami, napotykają one na podobne wyzwania w każdej sytuacji, w której kontaktują się z inną firmą. W jaki sposób nasza organizacja może zadbać o dotarcie i pozyskanie najlepszych potencjalnych klientów, którzy stanowią o naszym istnieniu? A kiedy już zaczniemy z nimi współpracować, jak doprowadzić do maksymalnej intensywności tej współpracy?

SKUTECZNE FIRMY mają świadomość, że zawdzięczają swój sukces ludziom, którzy pracują w organizacji klienta. Ludzie kupują od innych ludzi. Chcąc osiągnąć trwały sukces, musimy dowiedzieć się, kto podejmuje decyzje w firmie klienta, jakie są najważniejsze motywy tej osoby, kto wpływa na jej decyzje oraz jakie są preferencje tych ludzi, a także – i jest to równie istotne – jak ci, którzy korzystają z naszych produktów postrzegają nas i nasze usługi. Wymaga to metodycznego podejścia, dobrego i starannego planowania oraz świadomego zarządzania relacjami.

W TRAKCIE TEGO KURSU obok poznawania ważnych zagadnień teoretycznych uczestnicy przygotowują przykłady dotyczące dwóch spośród swoich klientów znajdujących się w macierzy klientów Develor, a także opracowują strategie, które mogą wdrożyć bezpośrednio po zakończeniu szkolenia.

Na koniec tego programu, uczestnicy będą w stanie zaplanować działania dotyczące strategicznie ważnych klientów oraz świadomie realizować ten plan w ramach rozmaitych spotkań sprzedażowych.
Wcześniej ukończone kursy

  • Zasady sprzedaży
  • Proces sprzedaży doradczej

 

Możliwe kolejne kursy

  • Coaching w miejscu pracy
  • Doradztwo dotyczące zarządzania kluczowymi klientami
  • Kursy dotyczące umiejętności negocjacyjnych