RECRUTAINMENT™ – Gry symulacyjne/digital w rekrutacji i onboardingu

Date: March 27, 2019 Category:

Rynek pracownika skłania firmy do zwiększenia aktywności w obszarze budowania wizerunku dobrego pracodawcy. Walka o najlepszych nie kończy się jednak na dostarczaniu doskonałych doświadczeń w procesie rekrutacji. Aby zwyciężyć i utrzymać pracowników trzeba też sprawnego i przemyślanego procesu onboardingu.

W naszym rozwiązaniu wykorzystujemy autorską formułę RECRUTAINMENTtm: połączenie storytellingu, grywalizacji i mechaniki escape game, by zaangażować kandydatów lub pracowników i porozumieć się z nimi na poziomie wartości.

Tablety wsparte aplikacją UrbanGaming stają się przewodnikiem grupy Uczestników po świecie organizacji. W zautomatyzowany i nowoczesny sposób prowadzą ich przez kolejne warstwy zagadki i dostarczają wiedzy o nowym/potencjalnym miejscu pracy.

Doświadczenie jest niezwykle atrakcyjne i angażujące: umożliwia to obserwację naturalnych zachowań i ocenę kandydatów, a pracownikom dostarcza pozytywnych wrażeń od pierwszego dnia pracy.

Narzędzie jest elastyczne i szyte na miarę, wykorzystujemy dostępne zasoby: biuro, wartości, produkty, czy historię firmy i ciekawostki, wplatając je w wątki ekscytującej historii i edukując uczestników.

 

GRUPA DOCELOWA

  • Kandydaci w procesach rekrutacyjnych
  • Pracownicy dołączający do organizacji

Elementy rozwiązania

  • Gra digital oparta o tablety połączona z realizacją wyzwań w „realu”
  • Rzeczywistość rozszerzona: skanowanie obrazów daje przepustkę do kolejnych wątków historii (image recognition)
  • Rozgrywka zespołowa – jeden tablet steruje historią 3 do 5 osób jednocześnie
  • Multimedia i interakcja: nagrywanie wideo, selfie, zagadki dźwiękowe, filmowe, www, geolokalizacja, QR
  • Dodatkowo w rekrutacji: Wyzwania osadzone są w metodyce Assessment Centre, obserwowane przez Biznes i HR
  • Dodatkowo w onboardingu: Gra prowadzi nowych pracowników przez najważniejsze obszary wdrożenia, „oprowadza”
    po biurze i wiedzy firmowej

EFEKTY W REKRUTACJI

 

  • EMPLOYER BRANDING – doskonałe doświadczenie kandydata, budowanie przywiązania do marki, wyróżnienie na rynku
  • NAWIĄZANIE RELACJI – ułatwienie integracji z biznesem, ocena kompetencji i dopasowania do kultury organizacji

EFEKTY W ONBOARDINGU

  • USPRAWNIENIE WDROŻENIA – bezobsługowe wdrożenie grupy do 5 osób/tablet we wszystkie kluczowe obszary działania firmy w ciągu 1,5h!
  • USPÓJNIENIE STANDARDÓW – jednolity poziom wiedzy i świadomości standardów działania u wszystkich dołączających pracowników