Myślenie innowacyjne

Date: July 4, 2013 Category:

Skontaktuj się z nami!

[contact-form-7 404 "Not Found"]
innovative-thinking2

Większości firm nie brakuje świetnych pomysłów, jednak liczba skutecznie przeprowadzonych procesów innowacyjnych jest znikoma. Uczestnicy zrozumieją w trakcie naszego programu, że w dzisiejszych czasach oczekuje się kreatywnego tworzenia wartości. Otrzymają narzędzia indywidualnego lub zespołowego tworzenia nowoczesnych rozwiązań i nauczą się promowania swoich pomysłów.

„JEŚLI NIE JESTEŚ GOTÓW SIĘ MYLIĆ, NIGDY NIE WYMYŚLISZ NICZEGO ORYGINALNEGO” – tak Sir Ken Robinson sformułował warunek konieczny kreatywności. Chcąc przekształcić dobry pomysł w rozwiązanie wnoszące wartość, trzeba zadbać o zgranie kilku elementów: niezbędnych funkcji umysłu, odwagi do odmiennego myślenia, inspirującego i wspierającego otoczenia i prawidłowo zarządzanego, zintegrowanego procesu wdrożeniowego. Żadnego z tych elementów nie może zabraknąć, jeśli myślimy o skutecznej innowacji.

W CELU ZAPEWNIENIA SOBIE INNOWACYJNYCH PROCESÓW trzeba świadomie badać innowacyjny łańcuch wartości organizacji, począwszy od kreatywnego generowania pomysłów, przez wybór strategii innowacyjnej i doprecyzowanie pomysłu, a skończywszy na sprzedaży pierwszego rozwiązania biznesowego. Odrębna część zarezerwowana jest na metody prezentacji rozwiązań, przedstawiające ich zalety i korzyści w sposób przekonujący kierownictwo.

Na koniec tego programu, uczestnicy będą w stanie świadomie realizować więcej pomysłów i sugestii, a dzięki użyciu nowych metod rozwiązywania problemów przyczyniać się do bardziej innowacyjnego sposobu funkcjonowania organizacji.

Możliwe kolejne kursy

  • Przygotowywanie profesjonalnych prezentacji
  • Przeprowadzanie profesjonalnych prezentacji